اس ام اس تیکه دار و نیش دار اذر 93 [RB:Rozblog_Js]
لوگو وب سایت

وبسایت تفریحی لاو تو فان

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

اس ام اس تیکه دار و نیش دار اذر 93

پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394

 .

اس ام اس جدید
.
 
پشتِ سرِ اونی که رفته زانو زدن اشتباس !!!
 
"نماز میت" سجده نداره ..
 
 
.
.
 
بــه من کــه رسیدی چــــه قدر ســرت شلـوغ شــد . . .
 
میــدونســتم پاقــدمم خــوبـه ولــی نه دیگــه انقـدر !
.
.
 
نمیــــــــــــــدانم چگونه گم شد...
در شــــــــــهری که...
تمام خیـــــابانهایش را با هم گشتیــــــــــــم...
 
.
 
اس ام اس تیکه دار و نیش دار
.
 
برایم مهم نیست چه کسی
جایم را درقلبش گرفت،
چون میدانم پس مانده های
‏”گرگ”
را فقط
‏”سگها”
می برند!
.
.
 
نه اینکه نخوامااااا ولـــــــی واقعا در توانم نیستی بعضیا رو آدم حساب کنم ...هــــــــــررری
 
.
.
 
 
به بعضیا بآس گف:
خب الان من دوستت دارمـ
برو خیانت کن!!!
برو قربونش...بدو...
جا نمونی..!!!
 
.
.
 
تو با رفتنت بیهوده بودنت را ثابت كردى....
و من با انتظارت عاشق بودنم را ثابت كردم....
پس دیدى هیچ تفاهمى بین ما نیست....
 
.
 
اس ام اس تیکه دار و نیش دار
.
 
من ســــر به هوام
ســم داره هوام...
نزاری ســـــــر به هوام...
 
.
.
 
فکر کردم عاشقم شدی
 
بعد ها فهمیدم تاب تاب دلم را شنیدی ، ذوق کردی ، فکر بازی به سرت زد
 
.
 
اس ام اس تیکه دار و نیش دار
.
 
دلم که از کسی بگیرد پاک میکنم
 
گاه اشتباهش را ، گاه خودش را !
 
.
.
 
سیاه لشکری بودم در عشق تو
 
و فک می کردم بازیگر نقش اولم ؛ افسوس …
 
.
.
 
بـبـیـن مَـن هَـمـیـنـم کِــه هَـسـتـم…
 
اگــه مـیـخـواے مِـثِـه بـقــیـه بـاشَـم بَـقـیـه هَسـتَـن..!
 
.
 
اس ام اس تیکه دار و نیش دار
..
.
 
آهویی که به کفتار چشمک بزنه
 
لیاقت نداره سایه ی “شیــــر” رو سرش باشه . . !
 

تظرات ارسال شده

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: